Merhaba güzel anneler.
Bir konuda fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
10 ay 10 günlük olduk.
Ek gıda sürecine geçene kadar emzik ve biberon konusunda sorun yoktu.
Fakat ek gıda süreciyle emzik ve biberon reddi başladı. Biberon reddini nasıl çözeceğim bilemiyorum.
Alıştırma suluğu olan biberonu denedim suyu içiyor ama sütü ordan içmiyor.
Yaşayan varsa yardımcı olabilir mi, nasıl çözebiliriz 🥺🙏🏻