JanJan_ Annem hep derdi, siz buna zor diyorsunuz asıl zorluk yürümeye başladıktan sonra büyüdükten sonra diyordu. Hak veriyorum baştan sona.
Yenidogan hallerinde yeni annelik acemilik korkular yeni bir deneyim olduğu için bize zor geliyordu o zamanlar. Şimdilerde diyorum asıl o dönemler daha zormuş. Ha tabi ki her dönem ayrı zor ama artık insanın sabri tükeniyor. Yapma kızım in kızım dur kızım öyle kızım böyle kızım peşinde koştur dur. Herşey daha zor oluyor. Ha ilk günlere göre rahatlıyorsun ama beyin olarak çok yoruluyor.
Kızım sürekli düşerdi dudaklarını patlatırdi artık alıştık tabi de yürümeye başladıktan sonra daha zor oldu. Sürekli birşeyleri çekmesi tırmanması üzerine birşeyler devirmesi. Oyyyy liste uzayıp gidiyor 😂😂