Evet doğru demiş benim vajinal doğan oğlum 20 aylık 472 kelimesi var, 2 aylıkken yürüdü ve şuan tıp üzerine büyük çalışmalar yapıyor. Hey Allahım bi’ bırakamadılar şu sidik yarışını. Sezaryen neden “anormal” doğum oluyor da vajinal doğum “normal” oluyor, adına pankartlar açılıyor, sağlık bakanlığı video yayınlıyor, her gebe buna zorlanıyor. Yok doğal olan “normal” doğum, yok sezaryen ameliyat doğum şekli değil zart zurt. Yemin ederim bir türlü çözemedim şu konuyu. Profesör doktor bu saçma sapan düşünceyi savunabiliyorsa biz ne yapalım. Ne hale düştük Allahım. Gerçekten biz kadınlara yüce rabbim büyük sabır versin dünyaya can getirdiğimiz yetmiyormuş gibi o canı dünyaya getiriş biçimimiz bile tartışılıyor.