Hanımlar merhaba. Kızım 30 aylık ve tuvalet eğitimi vermeyi düşünüyorum. Uzun zamandir sabah uyandığında bezi kuru kalkiyor. Bende tuvalete gidicem diyor vs. Klozete takılan aparattan aldık fakat gitmek istemiyor ağlıyor. Lazimlik almayı düşünüyorum da sizce mantıklı olur mu?? (Bir video izledik şekilli ses çıkaran lazimliktan, bak anne bebek çiş yapıyor bende istiyorum yapcam demeye başladı bı iki gündür )