İyi günler kızlar sağ elim kendiliğinden uyuşuyor ve 🤌bu şekle geliyor baş parmağımı çok zor hareket ettiriyorum geri çekiyorum ve çok zor şekilde açık tutuyorum hiç bir şey yokken kendiliğinden uyuşuyor bu sabah çok kötü kustum ayakta zor kalıyordum acaba ondan mı lütfen cevap verin 4 aylık bebeğim var çok hastane ye gidiyo o yüzden gitmek istemiyorum gitmeliyim lütfen yardımcı olun el felçi mii😭😥