mamaisqueen Niyesordunbucevabi bence uyumlu gayet. Ev sıcak olduktan sonra kısa olması da önemli olmazdı benim için. Pastayı da uyumlu yaptırırsınız 😍
Niyesordunbucevabi mamaisqueen teşekkürler canım bende öyle düşündüm bakalım var daha karar vericem 🙂
KayraVeAnnesi_06 Niyesordunbucevabi Çok karışık bence daha sade birşey seçin birde kollu olsa daha iyi olur gibi çok yazlık
Miraay_123 Niyesordunbucevabi Güzel bence 🤩😇 elinde varsa yenisini almaya gerek yok bence bunu değerlendir
Niyesordunbucevabi Miraay_123 bide sadece ben eşim ve iki kızım olursa çekirdek aile bende elimdekini kullanmak istedim ama bilemedim yine
[silindi] Niyesordunbucevabi bence çok güzel olur. Benim kızım da 11 ocakta 1 yaşına girecek nasipse 🥹🌸
Miraay_123 Niyesordunbucevabi Yok canım bence giydir zaten eşin kızların var Başka kimse yok güzel yani giydir