Kızlar bebeğim dört buçuk aylık d vitamini sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum doğduğundan beri (Monovit D3 ) demir ilacını bestiron kullanıyorum ama bebeğimde aşırı gaz huzursuzluk uykusuzluk yaptığını farkettim dün ve bugun vermedim ve çocuğum sakinleşti uyku süresi uzadı kabızlık ve gaz problemi azaldı ne yapmak gerekiyor hangisi sıkıntı yaratıyor bilemiyorum normalde d vitamini tek başına problem yaratmamıştı o yüzden değiştirmedim siz neler veriyorsunuz tavsiyeleriniz neler