ist3455 Kızlar annemler umreye gidiyo annem ver götüreyim mübarek yere gömeyim dedi, siz n’aptınız ve kök hücre için saklayın diyen var kurumuş göbek bağı için değil o bence ya dimi bilen var mı aydınlatır mısınız 💖
One-life ist3455 valla ikisi de evde yanımda olsunlar diye. Kök hücre öyle bişey değil doğumda alınıyo ve muhafaza edilmesi için yıllık bi para ödemesi yapmanız gerekiyo. Bişeyler değişmediyse ben öyle biliyorum. Doğum yapmadan sormuşlardı çünkü
Pamukhanim_ ist3455 ben anı kutusunun içine koydum. Kök hücre için olan farklı o kordon kanı doğarken oluyor
Elfgrn ist3455 Gömmedim küçük bir kutuya koydum orda saklıyorum. İçinizden gömmek geliyorsa da bence güzel birşey olur. Tabi orda gömmeye izin verirler mi birde o var. Bilgisi olan yazar umarım.
rabis2024 hazale966 ömrü berrak temiz su gibi olsun diye niyetlenip attım umarım denizci olmaz ama çok güzel bi yüzücü olsun isterim 😅
myavocado ist3455 Emin olmamakla birlikte kök hücre için kuruyan göbek bağı değil, doğumda alınıp özel koşullarda saklanıyor diye biliyorum. Ben gömmedim evde duruyor göbek bağımız. Ama içinizden geliyorsa güzel olur tabii umreye giden birinin oraya gömmesi.
nnoktaa ist3455 Tv ünitesinde duruyordu. Şimdi kitaplıkta duruyor. Gömmeyi düşünmedim düşünmüyorum. Anı olarak saklamak daha mantıklı geliyor bana.