Deletedmom54 snglkllgl ya çok teşekkür ederim çok sağolun.Allah kimseyi evladıyla sınamasın,düşmanıma vermesin çok zor🙏😔
Prensinannesii06 Deletedmom54 bilgim yok canım ya ama diğerleri negatif çıktıysa ve antibiyotiği kesmeyi düşünüyorlarsa büyük ihtimalle viral enfeksiyondur onda da tedavi bol sıvı ilaç tedavisi yapmıyorlar bu iyi birşey
Gokcensare Deletedmom54 canım çok geçmiş olsun kızım 43 günlükken omurilik sıvısı almışlardı narkoz verip aldılar ve 3 gün boyunca beline bile dokunamadım canı çok acımıştı biz otit tanısıyla yattık 43 günlük bebekte orta kulak iltihabına neden olabilecek tek şey menenjit olduğunu düşündüler 10 gün boyunca resmen gözüme uyku girmedi 1 hafta antibiyotik aldık çok şükür kültür testimiz negatif çıktı şuan kızım 4 aylık seni çok iyi anlıyorum o hastane ortamı stres çok kötü ama pozitif ol ve sadece bebeğine odaklan umarım en kısa zamanda toparlanır evinize döner bizim gibi böyle insanlara ferahlık verirsiniz Rabbim şifa versin inşallah sağlık versin bebeğine ve sana
Deletedmom54 Gokcensare ya aslında bizde şöle oldu.ateşi 38 oldu bi kere hemen kendi doktoruna götürdük.doktoru daha çok küçük menenjit olabilir onuda sadece araştırma hastaneleri yapıyor dedi,sevk kağıdı yazdı bize.bizde devlet has gittik,ordaki doktor sanmıyorum menenjit oldugunu ama bakalım dediler sevk kağıdı vardı çünkü.sonra sıvı aldılar,influenza testide yaptılar o pozitif çıktı.menenjıt testının iki tanesi negatıf çıktı çok şükür.bitane sonuç kaldı oda bos kültürü 😔 en önemli olan bos kültürümü ?
Gokcensare Deletedmom54 bu arada menejitte en önemli şey kültür eğer kültür negatifse diğer hücreler menejite neden olmuyor benim kızımda hiç ateşlenme olmadı ayrıca illa Ateş olması gerekmiyormuş
Hilalrky Sema6666 basiniz saolsun cok uzuldum neden asi yaptirmamistiniz saglik ocaginda rutin asilarini yaptirmadiniz mi nerde oturuyorsunuz Cok uzuldum cok etkilendim
Sema6666 Hilalrky saolasn rutin asilarimizi yaptirdk ama bizi bilgilendoren bole bi hastalk vr aşısı var yaptirmak istermisnz felan diyn olmadi haberm dahi yktu ki bole bi hastalik varms megersem
Gg123 Bende düşünüyorum kızım 10 aylık olcak internetten baktım ama emin olamadım fiyatları nedir her biri için ayrı fiyat mı veriyoruz
S_E_KLM Deletedmom54 ben kendim geçirmiştim canım 5 yaşındaydım.. 1 ay karantinada yattım sonrasında bir sıkıntım olmadı çok şükür şuan 27 yaşında sağlıklı bir bireyim içini ferah tut rabbim versin şifasını İnşallah 😢
Deletedmom54 Merhaba Arkadaşlar,herkese çok teşekkür ederim hakkınızı helal edin 🙏 biz hastaneden çıktık pazartesi günü,bütün sonuçları temiz çıktı çok şükür 🙏 bugunde kontrolu vardı,doktor butun sonuclar temiz çıkmış menenjit geçirmiş olmuyor dedi 🤗
NurR Deletedmom54 çok güzel sevindim gözünüz aydın Allah bidaha hastane yüzü göstermesin inşallah sağlıklı günleriniz olsun ❤️
Deletedmom54 NurR çok teşekkür ederim 🙏 Allah kimseye yaşatmasın inşallah şu corona belasıda bir an önce biter kimseye bişe olmadan 😔🙏