kucuksevgilim hem hastalık hemde ilaç kullanımı yükseltiyor,değerler bir kere tetiklendi mi düzelmesi zaman alıyor. Bizim bir dönem 1800 lere çıkmıştı ve 7-8 ay da ancak normale döndü. Bizde bu süre zarfında gastro da talipliydik. Daha ileri düzey kan tahlilleri yapıyorlar orda yani adını daha önce hiç duymadığım şeylere bakıyorlardı kandan. Birkaç ay ilaç kullanımı olmamasına,hasta olmamasına dikkat edin bunlar oldukça agresif seyredecektir değerler. Bitki çayı kullanımı vs de olmasın,yedirdiğiniz içirdiğiniz herşeye dikkat edin karaciğer üzerinde ki etkisine yani. Bol bol su içirmeye çalışın ve enginar yedirin. Omega 3 te karaciğer için faydalıdır balık yağı da başlayabilirsiniz.