gg3848 Kızım 15 aylık ara ara kendi saçını çekiyor üzülüyorum dikkatini dağıtınca bırakıyor pek uyarmıyorum inada bindirmesin diye bu normal mi
gg3848 gg3848 bu akşam uykuya yakın ilk defa çok hafif eliyle başına vurdu kitap okuyalım diyince hemen bıraktı diş çıkarıyor o mu yapıyor anlamadım var mı başına gelen
artikbiranneyim gg3848 azı dişleri çıkıyor. Jel sürün işe yaramazsa calpol. Kızım 16 aylık alt azılar görünene kadar çok fenaydııı özellikle geceleri
maysamoms33 gg3848 bizimkide 15 aylık aynı şekilde saçını ne güzel yapıyorum pat iki dk sonra bozulmuş vaziyette uyarıyorum ama aynı devam normal galiba
gg3848 artikbiranneyim ay o yüzden mi yapıyor içim rahatladı çok üzülüyorum çekerken görünce doktora gittiğimizde alt azılarda üst azılarda kabarmış demişti
artikbiranneyim gg3848 jel sürerken elinizle bakın. Damak ortadan ikiye kesilmiş gibiyse patlamıştır🫠 onlar için çok acı verici o yüzden az bile tepki veriyorlar aslında🥲
gg3848 artikbiranneyim kızım pek elletmiyor osanit kullanıyorum bide kendi dişlerini fırçalıyor kaşıyor onunla umarım kısa sürede patlar da rahatlar😔