Bebeğimin burnunu ilk serumla ıslatıp ardından burun aspiratörüyle çektiriyorum ama sağ burun deliğinden kan da geliyor sanırım tahriş oluyor daha nazik yapmaya çalışıyorum ama bu seferde temizlenmiyor acaba kanaması tehlike midir benim gibi bu durumu yaşayan var mı?