Kara kara düşünüyorum tam da denk geldim. Anne sütü yanında ara ara mama veriyorum 4 aylık. Doktora sordum teklif edebilirsin suyu dedi ama ben 6 aydan önce verilmez diye biliyordum korkuyorum versem mi vermesem mi doktor sonuçta benden iyi bilir ama analık şeyi de bi darladı içimi ya ne yapsam