Beraninannesii seymage Hoover hle h9a2te-17 kullanıyorum 4.cu yılım ben ilk gunki gibi hala çok memnunum 🌸
gulsahbaydemir1101 Beraninannesii Merhaba benimde hoover hangi ayarda kurutuyorsunuz. Ben bütün ayarları denedim beyazlar iyi kurutuyor ama 3 saatte 🤦♀️
userezgi seymage vestelin inverter olan modelini kullaniyorum ben asiri memnunum zaten bir model var 9 ve 10 kg olarak
dmlmrt8 seyma0661 kesinlikle bende aşırı memnunum hiç çekme yapmadı ve tüyleri çok güzel topluyor kedim var benim için en önemlisi buydu
seldaaa521_ seymage Altus 11 kg ısı pompalı kullanıyorum çok memnunum hiç bir çamaşırda çekme vs bisi yapmadı
pink9 seymage arcelık ama kullandığınız mod onemlı cekmemesı ıcın dolap ütü ayarı ve düşük ısı yapıyorum ben hafıf nemlı çıksa bıle en azından cekmemıs oluyor