Kızlar bebeğimi akşam 7 7 buçuk gibi uyutuyorum ggece uykusuna yatıyor çok mu erken bilmiyorum ama alıştı vücudu dışarı falan çıkamıyoruz bebeğin uyku saati olduğu için dışardaysakta erken dönüyoruz zor oluyor ama düzen tutturduk diye saatini bozmak istemiyorum sizinkiler kaçta uyuyp uyanıyor?