simseklivekalpli Kızlar selamm. Oğlum bir ameliyat süreci geçirdi, yaklaşık 10 gün kadar okuldan uzak kalmış oldu/olacak. Önceden çok hevesli haftasonu bile okul diyen çocuk okula gitmek istemiyorum diyor. Geçici midir, yasayan oldu mu nasıl atlattiniz?
alpmila simseklivekalpli bizimki de öyle sabah bazen aglıyor gitmek istemediği için ama götürüyorum orda hiç sesini çıkmıyor gayet eğleniyor öğretmrn videolar atıyor
Demett_k simseklivekalpli geçicidir merak etmeyin. Tekrar bi alışma evresi olur. Öğretmeni ile de konuşun o da en azından okulda biraz daha destek olur.
simseklivekalpli Demett_k bi götürürsem alışır herhalde de yoracak gibi duruyor, ödevleri var yapmak istemiyor normalde kendisi getirirdi yapalım diye
alpmila simseklivekalpli belki okula gidersem tekrar şater o ortamı görse arkadaşlarıyla vakit gelirinden düzelir bence
Denizanasi92 simseklivekalpli muhtemelen evde biraz nazlandı E ev her türlü rahat geliyor çocuklara. Bizde ara tatilde göndermiyoruz biraz mızıklıyor ama hiç bir sorun olmadan gidiyor. Çok dillendirmeyin iyileştin okul başladı vs gibi şeyler söyleyin. Çalışıyor musunuz ben işe gitmem gerekiyor diyorum ve öyle olan günlerde eşim beni de bırakıyor oğlumda işe gittiğimi görünce sıfır itiraz oluyor.
simseklivekalpli alpmila tek umudum bu valla yoksa seneye tam ilkokul dönemi sıkıntı yaşamayalım 🤦🏻♀️
simseklivekalpli Denizanasi92 aslında nazlanmadi ama hastanede ekrana düştü yapacak bişey olmadığı için sanırım ondan. Bilmiyorum yani öğretmeni bir hafta raporluydu bir hafta geçmedi bize sürekli okul demesinden. Şimdi konuyu açıyorum kavga ediyor benimle. Nasıl gidecek gözüm korktu.
catperson simseklivekalpli bir süre uzak kalınca bizde de oluyor o soğuma, tekrar dönmek istememe durumu, geçicidir yüksek olasılıkla. Okul rutinine tekrar alışınca geçecektir. Çok geçmiş olsun 🙏