kubraayaz07 Doğum yapalı 25 gün oldu sezeryan oldum ağda yaptırmak istiyorum genital bölgeye ama zarar verir mi diye korkuyorum dikişlere bilgisi ve deneyimleri olan anneler bilgi verebilir misiniz siz ne zaman yaptınız ağdayı 🙏🏻💕
eddm kubraayaz07 ben 40 gün boyunca beklemiştim, hem kırkım çıktı temizleneyim mantığı hemde kontrol vardı o yüzden yaptırdım hiç bir problem sorun olmadı.
Melese kubraayaz07 39. Gün yapmıştım ağdamı ama benim dikişlerim 8. Günde düşmüştü doktora muayene oldum düşmüş dedi yinede bekledim 39. Güne kadar
eddm kubraayaz07 yok hayır olmadı ama yine de sezaryen yerinden korkuyorsan eğer eldiven ile kendin alabilirsin ben öyle yapmıştım.