Arkadaşlar hamileyken D3 vitamini kullanıyorduk biliyorsunuz bir de birkaç vitamin daha ferrum decavit falan On ay geçti ben bunu şu an tekrardan başlamak istiyorum çünkü vitaminlerim eksik olduğunu düşünüyorum tekrardan kullanma şansım var mı hani emziriyorum falan ya da bunu kullanmalı mıyım diye hangi doktora sorman gerekiyor kadın doğum doktoruna mı gitmem gerekiyor