Kızım 34 aylık tuvalet eğitimi vermeye çalıştım bu ay ama çok korkuyor ve ağlıyor klozette otursa bile yapmıyor ben de zorlamadım açıkçası hazır olunca öğrenir diye 36 aylık kreşe başlayacak açıkçası çok da öğretmek istemiyorum orada nasıl tuvalete gidip yapacak daha çok küçük sanki biraz daha büyümesi lazım gibi geliyor bana yaza 3,5 yaşındayken versem eğitimi çok mu geç olur kritik dönemi kaçırır mıyız