Kızlar deliricem artık desteksiz tek başıma büyütüyorum ama o kadar yoruluyorum ki anlatamam bir abfa çığlığı basıyor ağlamaya başlıyor ama krizlerle katıla katıla çok yüksek sesle ne yapsam durmuyor o anlarda deliriceğimi hissediyorum bazen durmuyor durmuyor durmuyor napıcam bilmiyorum elimfen hiç birşey gelmiyor , boğazlatı mahvoldu ağlaya ağlaya , karnı aç reddediyor açlıktan ağlıyor , uykusu var eliyle gözlerini ova ova mahvediyor uyumak istemiyor uykusuzluktan ağlıyor , gazını rahat çıkarıyo kakasını rahat yapıyor , sonra bir abfa ağlamayı bırakıo gülüyor pişt pişt yapışımıza . Ne yapıcağımı şaşırdım ben dua da açıyorum okuyorum , ağrı kesici de veriyorum yok olmuyor olmuyor olmuyor bir akıl verin bir trk benimki mi böyle