Gerçekten sabrım tükendi artık😔 bazen kendi kendime sinirimden ağlıyorum. 4 ay sonra 3 yaşına girecek kızım Allah izin verirse asla ama asla kendi kendine oynamıyor yani mutlaka yanında birisi ile oynamak istiyor. Ev işleri yemek filan derken bu sürekli mümkün değil,tabiki oynuyoruz ama 12 saat de oyun oynayamamki ben. Kendi kendine oynama alışkanlığı ne zaman başlıyor tecrübelerinizi yazarmısınız🙏🌸