Bebeğim haftaya 6 aylık olacak. Biberon emzik hiç almadı sadece emiyordu ama bi kaç gündür nerdeyse hiç emmiyor ne yapacagımı şaşırdım kirli bez sayısında da azalma oldu haliyle. Emmiyor ama huzursuz da değil aç olup nasıl keyifli oluyo anlamadım. Ne yapabilirim? Bu durumu yaşayan var mı? 🥺