didemtomris
Yenidoğan döneminde normal bir seymis o ya kızımda da yaşadık. Arastirdigim kadarıyla tıkanıklık yasaniyormus ve anne sütünü pamuğa damlatip siliyordum geçmişti öyle. Temiz pamukla veya anne sütü ile silmeye rağmen uzun süre gecmezse doktor kontrolünde göz damlasi en son aşama hala gecmez ise ameliyat durumu oluyormuş. Ama zaten neredeyse hepsi geçiyor