Arkadaşlar ben yaklaşık 4 aydır bakırlı spiral ile korunuyorum ek olarak başka bi korunma yok..
4 ay boyunca hiç şaşmadan ayın 15 inde hep adet gördüm ama bu ay 5 gün gecikti yarın 6. Gün hala bi belirtimde yok. Başına gelen var mı? Spiral olup ta hamile kalan? Veya hamile olabilir miyim? 1-2 güne test yapmayı düşünüyorum..