ysen Kızlar sorum başlıkta Salı günü bakır spiral taktırdım kahverengi lekelenme oluyor kullanan kişiler acaba bilgi verir misiniz ne kadar sürer nasıl ilerler kanama olmadı regl son günü taktırmıştım kahve lekeyle devam ediyorum şu an
oykununanneesi ysen hatırladım sizi ama buna da yanıt vermek istedim. Spiral taktırdım geçen ay, ilk adetimi de gördüm yaklaşık bir hafta önce bitti. Bitti biteli lekelenme yaşamıyorum. Ama takıldığı günden adet olana kadar lekelenme olmuştu kanama bile olmuştu
artikbiranneyim ysen 6 aya yakın sürdü benim. Sonra kesildi. Taktıralı 15 ay filan oluyor çok memnunum. Sadece adetin süresini uzatıyor bir tık o kadar
derinmoms23 ysen hormonlu spiral taktırdım 1 yıl boyunca sürekli lekelenmem oldu son 3 aydır kesildi fakat adetimi 1 ay içinde 2 kez oluyorum.
ysen oykununanneesi cidden mi ya aşırı rahatsız edici gerçekten kokusu da çok farklı kendim tiksindim artık sizinde mi öyle bilmiyorum ama
oykununanneesi ysen kokusu öyle çok rahatsız edici kötü bi koku değil ama benim. Normal hafif bi koku. Acaba enfeksiyon mu kaptı ki. Ben lekelenme oldu diye doktoruma gittiğimde muayene ederken o da acaba enfeksiyon mu kaptı ki falan demişti kan da almıştı bişey çıkmadı ama sizinki kötü kokuluysa bence bi tahlil verin
ysen artikbiranneyim yaaa gerçekten mi hiç kesilmeden mi devam etti peki bu durum çok rahatsız edici değil mi düşündükçe bunalıyorum ama başka çare yok ilişki de bu lekelenme sıkıntı yapmıyor mu ya peki
artikbiranneyim ysen evet çok rahatsız ediciydi özellikle yumurtlama dönemlerinde oluyordu. İlişki için bir sıkıntı yok adet gibi değil sonucta
ysen derinmoms23 hormonlu aslında dah az kanama yapmıyormuydu sanki ya regl uzun süren kişilere önerirlermiş
ysen oykununanneesi o kadar abartı değil ya hafif ama sonuçta kan ya onun kokusu ağrım falanda yok çok şükür zaten