Hiilyuss gerçekten çok iyi elim ayağım benim olmasaydı ne yapardım bilmem o küçücük kıyafetleri tek tek as topla ayyy. Çekme bazı kıyafetlerde oluyor mesela civil ve e bebek kıyafetleri cekti bende ve kıyafetleri biraz hızlı solduruyor renkli kıyafetleri onun dışında sorun yok benim için zaten genelde hep günlük kıyafetleri atarım bazı özel kıyafetleri atmam