seyma25816 Kızlar bebeğim 11 aylık olacak emmesi birden azaldı sabah uyanınca ve 2 gündüz uykusu öncesi bir de gece uykusu öncesi emiyor normal mi ya normalde 3 saatte bir emerdi
minnakbaby seyma25816 ek gıda ile arası iyiyse normal gibi bence. Daha fazla emerse yemeği ne ara yiyecek? Benmki 8aylık suan tam bilemiyorum ama normal gibi geldi
sngl_21 seyma25816 merak etmeyin bu aylarda normal benim bebeğim 14 aylık sadece uyku geçişlerin de istiyor
aysebb seyma25816 Normal evet yaşına geldikten sonra hatta 9 aydan sonra kızımda emmeyi baya azalmıştı bu şekilde. Ek gıdayla arası daha iyiydi daha iyi olmaya başladı yani daha sonrada
seyma25816 artikbiranneyim benim de şuan öyle ilerde de mi öyle olacak çok emen bebeğim vardı birden böyle olunca şaşırdım çok
artikbiranneyim seyma25816 benim kızım da öyleydi çok emerdi sonra birden azalttı normal korkmayın hatta sevinin bu dönemden sonra yapışması daha sıkıntı oluyo 😅
seyma25816 artikbiranneyim ay içim rahatladı çok teşekkür ederim🥹 aklıma meme meme diye meme açtıran çocuklar geliyor😂
artikbiranneyim seyma25816 evet hem de nasıl bir cocuk 30 sn bile nasıl yerinde durmaz diye her gün şok oluyorum😂😂