Valide-Ayse-Hafsa-Sultan yok yürüyor canı acimiyor , ayakkabiyaalisik olmadığı için yürürken tabi çıplak ayak gibi hissetmediği için birde benim ayakkabı ilk adım ayakkabısı değil altı sert vardı onu giydirdim normal sporalti katlanmiyor filan. Çıplak ayaktaki rahat yürüme olmadığı için belki, birde geç giydirdim. 11 .ayda yürüdü ben 13 -14.ayda giydirmeye başladım onun dışında ev ayakkabısı bile giydirmemistim. Alışık değildi. 15 dk sokakta bekledi yürümedi. En son öyle aklıma geldi sokaktaki kızın adını söyledim nerdesin gel gel dedim koşmaya başladı 🤣 acidigi icin değil alışık olmadığı icin giymek istemedi şimdi giyiyor yuruyor.