1 hafta sonra 15 aylık olacağız ama oğlum hala yürümek istemiyor koltuklardan tutunup kalkıyor yanyan gidiyor duvarlardan tutunup gidiyor ama iş yürümeye gelince atıyor kendini yere 🤦♀️ 18 aylığa kadar yürümemesi normal diyorlar doktorlar ama insan bi korkuyor valla bizimle aynı durumu yaşayan var mı