Merhaba arkadasla ebilgim olmadigi icin soruyorum bebegim anne sutu+aptamil alerji iciyordu fakat icmemeye basladi ve doktor evolvia rp1 yazicak ,baska forumalrda kilo aldirmadigi falan yaziyor.Bebekleriniz seviyomu kilo alimi nasil?Her bebek farkli ama sormak istedim