kedilipicama evet biraz zaman aldı adeti kestiği için hemen adet olmadım bıraktıktan 4 ay sonra adet olmaya başladım 4 ay sonra da hamile kaldım yani iğneyi bıraktıktan 8 ay sonra hamile kaldım. Birdaha düşünmediğim için şuanlık sıkıntı görmüyorum ebem de öneriyor bana bunu sizde bir ebenize danışın sağlık ocağına