Bugün biraz burnu tıkanık diye doktora götürdük doktor baktı çok şükür göğüsü ciğerleri kulakları boğazı temiz dedi alerjiden şüphelendi sadece burun yıkama ve nemlendirme önerdi sürekli gittiğimiz doktor bebeğimi tartı ve 6.550 geldi hiç kilo almamış dedi bu şekilde kilosu geriden dedi bende bu ara emmiyor memede çok kısa süre duruyor ve sürekli ilgisi dağılıyor dedim hatta bir kaç gündür sağım yapıp veriyorum ama onu bile istemiyor daha önce hiç biberon vermemiştim diliyle çeviriyor ama içmiyor dedim doktor öyle söyleyince gözlerim doldu çok üzüldüm böyle bir şey yaşayan var mı ne yapabilirim emmesi için 10 gün sonra kontrole gidicez ve ek gıdaya başlatıcam dedi ister istemez çok üzüldüm