Busraae bende sleepyden hiç memnun kalmadım en başından beri hep sızdırdı yenidoğan eşyasıda az almıştık sürekli hep elde yıkamak zorunda kalıyodum primaya geçtik rahatladık ve sleepy diğer bezlere göre küçük bizde nerdeyse 2 aylığız prima pampers 3 numaraya geçtik arada minies kullanıyoruz oda iyi sleepynin tek ıslak mendilinden memnunuz