miramomss cookiesss Bizimde öyleydi, ağlayarak eve dönüyorduk yada çıkmıyorduk ama yavaş yavaş alıştırdık. Şuan 5 aylık, uykusunu alıyor karnını doyuruyorum rahat oluyor en azından 2 saat dışarıda vakit geçirebiliyoruz şuan :)