Arkadaşlar 2,5 aylık kızım 2 gün öncesine kadar gayet normaldi beslenmesi şimdi huzursuzlanıyor diye mama verdik hem emziriyorum hem mama veriyorum ama mama ne kadar vermeliyim emzirme nasıl olmalı kafam karışıyor sütüm var ama doyurmuyor sanırım yardımcı olur musunuz