Sezeryan olduğum için sütüm bir hafta sonra geldi haliyle oğlum mamaya alıştı hemde biberonla 🤦🏻 sutumde çok azdi ama son 10 gündür 2 saatte bir sagdim gecede düzenli yaptım sütüm biraz artmış durumda emerse daha çok artacak emiyor ama doymuyor sanki emdikten sonra 60 CC mama veriyorum ondan sonra rahatlıyor bu arada 55 günlük ama bugün emdikten sonra kakasını yaptı kustu doyup doymadigini nasıl anlarım mamayı nasıl bırakabilirim karşı değilim tabiki ama süt varken emsin istiyorum biraktiranlar varsa fikir verebilir mi