mayoraa ben 40 kontrolünde sanki açılmış gibi dediğimde doktor normal açılmamış dedi. Ancak o bölgenin iyileşmesi için bol bol hava almadı nemli kalmaması lazım. İlk zamanlar kanama olduğu için mecburen ped takılıyor size önerim beije markasını deneyin. Ben çok memnunum. Diğer pedler gibi değil çok nemli kalıp kaşıntı vs yapmıyor