Arkadaşlar ben doğum yapalı 7 buçuk ay oldu ve yaklaşık 3 hafta önce sütüm çok çok azaldığı için (günde 10-20 cc falan geliyordu) emzirmeyi bıraktım. Göğsümde şişme falan da olmadı bu süreçte sütümün tamamen kesildiğini düşündüm. Ama geçen pazar gününde regl oldum ve normalde 3-4 günde biten reglim kahverengi kanama şeklinde devam ediyor.
Bu arada doğumdan hemen sonra regl oldum ve aylardır çok düzenli oluyordum.
Bu kahverengi kanama sebebi emzirme bırakmayla alakalı yani hormonal olabilir mi?
Yoksa sezeryan yerimle vs alakalı olabilir mi