21 aylık bir oğlum var . Oğlum 11 aylıkken kızıma hamile oldugumu öğrenip depresyona girdim çünkü oğlum çok küçüktü ve aşırı zor bir bebekti en azından benim için. Kolik değldi ama çok huzursuz mutsuz uyumayan emmeyen sürekli kusan gazlı ağlak bir bebekti. Bu da öyle olacak diye 9 ay kendime eziyet oldum depresyona girdim 1 günü bile mutlu geçirmedim kötü günleri tekrar yaşayacam korkusuyla. Ama kızım doğdu şuan 2 aylık olmak üzere o kadar akıllı uslu dünyalar tatlısı bir bebekki ağladığını bile duymadım. O yüzden bunun vicdan azabını çekiyorum hamileyken onun hakkına girmiş gibi hissediyorum. Bunun yükünü atamıyorum üstümden