32 aylık oğlum var. İlk ek gıdaya 6 aylıkken başladık her şeyi yiyordu etinden balığına minik minik koparıp veriyordum. Daha sonra birden kesti öğürmeye istememeye başladı. Yesin diye ezdim ezdikçe de ona alıştı sanırım. Çiğneme konusunda sıkıntı yok aslında kuruyemişleri, makarnayı, havucu falan gayet güzel yiyor. Ama ana yemek olunca ağzını açmıyor. Çok fazla ergoterapiste gittim beslenme terapistine gittim ancak çözemedik. Biri aç bırak diyor biri aç bırakmak çok yanlış diyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık lütfen bunu yaşayan varsa yardım edebilir mi.
Not: evet baştan alıştırmalıydım hatanın çoğu bende ancak ilk defa bebek büyütüyorum çevrem de hep bu şekilde destek verince yanıldım lütfen hemen yargılamayın