hasmelad ben de 32 yaşındayım. Şimdiye kadar 2 kez kullandım. Bırakınca 1-2 gün içinde regl oldum. Sadece yanlış hatırlamıyorsam bir keresinde adetim sancılı geçmişti. Onun dışında bir sorun yaşamadım . Bu arada adet olmadan 5-6 gün önce ilacı içmeye başlamanız gerekiyor, yoksa faydası olmuyor bilginiz olsun