Ben robot kullanıyorum dik yok ama elim ayağım cidden ortalığın tozunu mis gibi alıyor dışarı çıkıp çalıştırıyorum ev geldiğimde temiz oluyor bu his çok iyi tabii ki de büyük temizlik yapmak gerekiyor ama günlük için çok yeterli bence robot büyük rahatlık ikisinden birini tercih edecekseniz bence robot olmalı ama keşke imkan olsa ikisi de olsa dik de çok pratik olur