Kızlar iki buçuk aylık bebeğimin reflüsü var.Sürekli kusuyordu,beslenmesinden bir iki saat geçmesine rağmen ağzına geliyor,ağlayarak uyanıyordu.Günde çok kez kıyafet değiştiriyordum ve kilo alımı durmuştu.Doktor AR(Anti reflü) mama kullanmamı söyledi.Yaklaşık üç haftadır kullanıyoruz.Çok iyi geldi,tamamen düzeldi sandım.Normal mama kullanmaya başladık.Tekrardan fazla kusmaya başladı. Reflü/kolik biberon,reflü yastığı kullanıyoruz,az ve sık beslemeyi de denedim ve beslenmeden sonra bir müddet dik tutuyorum.Bunlara da dikkat ediyorum.Bebeğim sadece mama ile besleniyor ve anti reflü mamalar da diğer mamaların nerdeyse iki katı fazla pahalı.Tecrübesi,tavsiyesi olan var mı bu konuda?