mom97X valla canım her dönemin bir zorluğu oluyor. 18 ayda ayrılık kaygısı oluyor ondan huy değiştiriyor olabilir. Bence geçici bir şeydir. Sadece alışkanlık olmaması için gezerek yemek yemek istemesine müsaade etmeyebilirsiniz. Mama sandalyesinde değil de mesela salonda oturarak ya da odasında oturtarak yedirseniz , gezerek yenmez boğazına kaçar tehlikeli, oturarak yemeliyiz biz de sandalyede oturuyoruz diye sakince anlatabilirsiniz belki bir faydası olur. Benim kızım da 25 aylık oldu. Bir kaç haftadır dışarıya çıktığımızda çok yoruyor. Mesela bugün kahvaltıya gittik , dışarıda park varmış. Oynamak istedi, kahvaltıdan sonra oynarız dedik, ağladı. Oturduk yedik, yiyince parka götürdüm, oynadı baya. Yoruldu da. Kitap bakmak istiyorum dedi. Tamam gel masamıza gidelim biz babanla kahve içelim sana da kitap vereyim bakalım dedim. Tamam dedi, sonra yürürken yolda ağlamaya başladı. Geri döndük parka. Hem cok yoruldu hem de uykusu geldi, bir süre sonra yere oturmaya falan başladı. Duracak Hali kalmadı. Bir de yerde kaka varmış ona basmasın mı 😂😂😂 zorla aldım götürdüm artık, gene bas bas bağırıyor. Susmak da bilmiyor. Artık telefon açtık, sonra kalktık arabaya giderken gene ağladı. Arabaya bindik inadından uyumuyor da sürekli bir şeyler istiyor falan. Her seferinde tövbe ediyorum çıkmaya, sonra gene çıkıyorum. 😂😂 yani bu çocukların işine akıl sır ermez, her dönemde bir zorluk oluyor. Ama tek bakınca bir yerden sonra insanın tepesi atıyor, sabrı kalmıyor. Benim de çok zorlandığım oluyor , Allah yardımcımız olsun