vatdifak Dogum kilosu 2660. 2. Ay kontrolünde 4.125 gram çıktı. Günlük çışli bez sayısı en az 5 oluyor. Ama bebeğim memeden mutlu ayrılmıyor. Uyuyakalmiyor mesela. Memeden çektiğimde çığlık çığlığa ağlıyor. Yetmiyor mu acaba diye düşünmeye başladım. Instagramda mama+anne sütü ile besleyenleri görüyorum. Ben de mi öyle yapsam? Bu sefer de meme reddi olur diye korkuyorum biberonla
serrasmom vatdifak süt arttırmak ilk yöntem olmalı. Hemen mamaya yönelmeyin bence. Bol su için, solgar b12 Li takviyeden kullanabilirsiniz günde 6 adet. Humana ya da hipp anne çayı içebilirsiniz vs vs. Bunları düzenli bir deneyin
kubrakubraaa vatdifak meme reddi olmaz, ben mama+süt şeklinde ilerledim, annenin/anne sütünün yerini hiçbir şey doldurmuyor rahat olun, atak döneminde de olabilir ama gerçekten doymuyorsa da doyup rahatlar, uyur, siz de dinlenmiş olursunuz
gokgiz Gayet iyi kilo almış bez sayısı da normal canım. Muhtemelen gazı olduğu için bahsettiğn şikayetleri oluyor. Emzirmeden önce masaj yapmayı bi deneyebilirsin. Emzirme pozisyonuna da dikkat et. Emerken de gaz birikirse bağırıyor bu minik insanlar
pudu Meme reddi çok yüksek ihtimalle olur biberondan dolayı yıpratıcı oluyor mamayı emzirme destek sistemi ile vermeyi deneyebilirsin vereceksen ama kilosu bana da iyi geldi bir ayda minimum 500 gr alması gerekiyor bildiğim kadarıyla bol su uyku birde emzirdikten sonra arkadaki sütü sağ hem bir sonraki beslemede ekstra olur hemde meme tamamen boşaldığı için hem hızlı dolar hem miktarı artar beyine üret sinyali gittiği için bezlerini biraz takip et çişli besinde pembe turuncu lekeler görürsen mama düşünebilirsin ürat kristali adı genelde az beslenmeden olur sonrası sarılık zaten sen kendine yüklenme bebeğine yetiyorsun merak etme sağlıkla büyüt bebeğini 🌸