16 aylık oğlumu yeni yeni tek uykuya geçiriyorum. Ama hiç sevmedim ya. Günün en ortasında çocuk 2-2.5 saat uyuyor. Tam gezmeye gideceğiz dışarı çıkacağız çocuk uyuyor evde kalmak zorunda kalıyorum. İnsan içinde uyuyamıyor çünkü.
Sosyal hayatım kısıtlandı resmen. Sizin için de böyle değil mi?