Henüz çok küçük bebeğiniz. Çok şey bekliyorsunuz bu yaş grubu için. Ses çıkarmayı zaman zaman bırakacak, etrafına odaklanacak, zaman zaman vücut uzuvlarının işlevini merak edip onlara yoğunlaşacak, şuan yaptığı herhangi bir davranışı unutup biraz zaman geçtikten sonra ortaya çıkaracak gibi gibi. Korkmanıza gerek yok, yüksek ihtimalle her şey çok daha fazla ilgisini çekmeye başladı. Ayrıca tam da dinleme moduna geçtiği süreçtesiniz şuan. Dinleyip dış sesleri idrak etmeye çabalama süreci. Hiç agulama olmaması, hiç göz teması olamaması, seslere tepkisiz kalması sorun sayılabilir sayılacaksa. Kaldı ki bu bile çocuktan çocuğa değişir, özeldir.