Kızlar kızımda doğduğunda dudağının üzerinde küçük bir kırmızı leke vardı. Kaynanamın da aynı şekilde dudağının Üzerinde büyük bir ben var siyah Ben et beni. Duyduğuma göre diyorlar ki Sonradan senin kızında da kaynananınki gibi ben olabilirmiş Sizce dudağının üzerindeki leke sonradan et beni oluşur mu dudak Yapısı da aynı Kaynanamınkine benziyor😂