yunussemre Devam ettimizde emzirdiğini bebegin kilo almaz yaramaz sütün diyenler var kilosu nasıl bilmiyorum kontrole gitmedik daha nasıl oldu süreç
3kedili2bebekli yunussemre yok öyle bir şey kadın doğum doktorunuz müsade ettiği sürece emzirebilirsiniz
ersuras yunussemre hamılelıgımın 6. Ayına kadar emzırdım ama ondam sonra sütün tadı çok degısmıstı sonradan kestim öyle bı tat alınca kızım da zayıflamaya başlamıştı ama bence süt yaramamaya başlamıştı
yunussemre ersuras doktorumda sütün tadı değişir zaten dedi de 3 aylık hamileyim devam edebilirsin dedi de acaba zayıflatır mı diye düşündüm
ersuras yunussemre yanı degısıyor çok kötü bı tat oluyor valla bızde öyleydı ben zaten kesmeye başlamıştım gece beslenmesi kestım sonra gündüzleri azaltıp kestım 6. Ayımı buldu o zaman da kızım zayıflamaya başlamıştı