Oğlum 4 ay 5 günlük atak başlayana kadar 3-4 saat kesintisiz uyuyan bebegim geceleri 2 saatte bir bu aralar da saat başı uyanır oldu. En azından emip uyuyor diyordum dün gece 3 kere yataktan kalkıp kucakta sallayarak uyuttum. Uykusuzluğa artık dayanamıyorum enerjim yok gün içinde tansiyonum düşüyor artık. Halbuki hep uyku uyanıklik saatlerine dikkat ederek uyutuyorum gece en geç 8 de uyku rutinimizi yapıyorum ama yine de 34567763. Kez kalkıyor.
Sormak istediğim bu atak geçince uykusu düzelir mi? Ve şuan atak bitmeden uyku eğitimi verebilir miyim?